vanjaaas

Vanja Ås

Uteritt

Publicerad 2012-03-12 22:01:09 i Allmänt

hej hej nu är det längesedan jag uppdaterade bloggen så nu tänkte jag göra det :)

Idag red jag mamma och moster ut på en riktig lång ritt! Det var så underbart i vårvärmen :D vi skulle först rida en "normallång" runda men vi red lite vilse i skogen haha duktigt av oss :) vi var ute i 2 timmar :)

Confidence är ju inte van vid att bli riden i skogen där det är ojämn mark så hon snubblade lite när det var större stenar och rötter. Men hon gick fram och öronen var spikade frammåt hela tiden vilket är väldigt roligt! :D

Jag fick hoppa av och öppna grindarna och jag är ju inte den smidigaste människan kan jag ju säga ;) haha men det är tur att det finns stora stubbar och stenar som man kan ställa sej på när man har en stor polle :) Och Confidence var så snäll och tälmodig när jag stod och försökte få upp grindarna :) supergo häst jag har :)

Imorgon är det studie dag och då ska jag ängna lite tid åt Glada och Rocky :)
Mamma ska ringa verterinären imorron för det är dags att de ska bli vaccinerade.
Confidence behöver nya skor bak märkte jag ida, de var väldigt lösa :(


Kram Vanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela