vanjaaas

Vanja Ås

1 maj

Publicerad 2012-05-01 19:00:16 i Allmänt

Idag skulle jag ha tävlat på morronen med det blev inte så pga Confidence hade tappat en sko och en var jätte lös :( men men man får hoppas på att det kommer fler tävlingar :) hovslagaren kommer på fredag vid 2 så jag får skynda mej hem från skolan :)

SÅ istället för att vara på tävling målade jag och syrran lite bommar i coola färger ;) haha supersnygga!! I helgen ska dom hoppas in av både mej och mamma om hon inte tjuvstartar och hoppar dom i veckan :) och det är klart att det kommer upp bilder! :D

Igår gick jag och syrran på promenad med Glada, det var väldigt varmt och hon var ganska hovöm stackarn så det blev bara en liten sväng på vägen o sen ut på en åker :) det är så roligt att ha en så possitiv liten 2 åring som inte bryr sej ett skvatt om att vara själv :D


Bjuder på en bild på mej och Confidence när vi red dressyr för några dagar sen :)

Kram Vanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela