vanjaaas

Vanja Ås

Fullt upp!

Publicerad 2012-04-21 08:23:27 i Allmänt

Idag ska jag göra i ordning alla Rockys saker och sen packa allt inför måndagen :)

så jag har en fullspäckad dag + att jag ska rida honom och Confidence och lastträna 3 hästar :) känner att det kommer att gå fort bara jag sätter igång jag har ju en dag i morgon med som jag kan fixa lite med hans grejer :)

På Måndag ska Rockan besiktigas i Vaggeryd (klinik) för att senare åka till nya ägarna. Så jag hoppas till fullt att han går igenom!


Igår tittade jag in lite snabbt på Hööks och hittade ett regntäcke, transportskydd och i morsdagpresent gav jag mamma ett träns som hon fick igår :)


Bild på det nya :)

kram Vanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela