vanjaaas

Vanja Ås

Dålig uppdatering...

Publicerad 2012-05-17 17:48:09 i Allmänt

Förlåt för att jag inte har skrivit på så länge. Jag har inte haft något internet :( Men nu ska jag uppdatera er lite :)

I Tisdags tränade jag med Confidence för första gången, det gick över förväntan! vi var lite okoncentreraded till en början men sedan efter ett tag blev det bättre och hon började lyssna mer på mina hjälper :) SÅ roligt att få träna igen (Y)

På Lördag är det konfirmation :) och då ska vi ha ett jättekalas :) fast jag kan inte bestämma mej ifall jag sha ha svarta skor eller vita (har vit klänning).....

Idag blev min lilla senila kisse trampad av min jättehäst :( stackaren har fått ett väldigt svullet bakben :( Han tror nog att han är en häst för han äter betfor, pellets och morötter -.-


Han är inte katten på bilden!


Kram Vanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela