vanjaaas

Vanja Ås

Hej Hej :)

Publicerad 2012-07-01 15:05:26 i Allmänt

WOW så sjukt länge sedan jag skrev här!! :) men tänkte berätta lite vad som hänt sedan jag skrev sist. Bla är Rocky hemma igen, min och Confidence andra tävling och sen lite allmänt.
 
Som jag skrev högre upp så är Rocky hemma igen efter 2 månader hos de nya ägarna. Jag kan inte riktigt säga vad som är fel med honom eftersom jag inte vet men vi ska åka till Husaby med honom i en snar framtid för att kolla upp hans framben. När han kom hem var han precis som vanligt. När jag och mamma släppte ut honom i hagen med C så blev han över lycklig sprang och bockade gnäggade! Jag har inte märkt något konstigt eller ovanligt med honom än men han har ju inte heller varit hemma så länge men det kan ändras fort när det gäller hästar! Jag hoppas bara att allt kommer att bli bra och som vanligt igen!
 
C var jätteduktig på CR hoppningen i onsdags vi hoppade 80-90 cm i 80 rev hon 2 hinder och stannade på ett sen i 90 rev hom ett men kändes mycket mer på "hugget", hon var mer vaken än i första klassen och trampade under sej mer! Riktigt nöjd med henne!! :D<3
 
Igår kväll så hjälpte min lille bror mig med hästarna :) han fick rida barbacka på C så tog jag Rockan i grimmskaftet :) hahah så fina hästar jag har<3 Brorsan tyckte att hon var snäll ialla fall :) Rockan skrittade riktigt fort hem från betet hehe <3
 
 
Det blir en bild på C :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela