vanjaaas

Vanja Ås

Sol :D

Publicerad 2012-03-24 08:09:02 i Allmänt

Åhhh vaknade upp och solen lös in i rummet! :D sååå under bart :D

Det var länge sedan jag uppdaterade bloggen så tänkte skriva lite nu :)

Igår red jag inte eftersom vi kom hem kl.20:00 efter att ha hndlat lite hästsaker bla, ny grimma till Confidence, nya stövlar till mej och ett par stallskor. :) Vi var och kollade på en transport i närheten den såg fin och fräch ut men den hade rullgardin bak och det är jag lite skeptisk mot, när man ska öppna och hästen inte är van vid det då flyger den säkert i höjden! Men dom som hade den sa att hästarna vänjer sej väldigt snabbt :)

Idag har jag tänkt att jag ska hoppa mina två stjärnor, Confidence och Rocky ska bli kul :) pappa ska filma och ta kort eftersom min fotograf är på konfaläger :) 



kram Vanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vanja

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela